#1 - Linn <3

Vet du varför din mamma döpte dig till Linn (det finaste namnnet)?

#2 - Nora you know ;o

Ångrar du att du klippte av dig håret eller tycker du bättre om det nu? :)

Favotitämne i skolan?

Senaste filmen du såg?

Favoritlåt?

Favoritartist?

Favoritfilm?

Favoriträtt?

Favoritdricka?

Chips eller godis?



Nu har du lite att svara på, hehe <33333

#3 - Rebecca

sv: ja, det var riktigt gott.



1.Har du något favoritdjur?

2.favoritfilm?

3.om du fick ändra med din kropp, vad skulle det vara?

4.Vad fick dig att börja blogga?

Kram! :)

#4 - Alva

Har du en pojkvän?

#5 - Dellz - Två liv, en blogg ♥

vad fick dig att börja blogga?

något speciellt minne du alltid kommer minnas?

vad tycker du om www.bezzieochdellz.blogg.se?

#6 - AliceSivertsson.

Hej, varför började du blogga? :)

#7 - Emy :)

Sv: tack detsamma! :)



Vad är roligast att läsa på bloggar tycker du? :)

Vilken är din Favvoblogg?

Om du fick vara ett djur, vilket skulle det vara? :)



#8 - linn ahlex & silvia papic!♥

Sv: Tack så mycket! :D



Vad bra! Jag vet inte både jag och linn är sjuka så blir väl att slappa framför tv;n och så.



När jag endå svarar på en kommentar kan jag ju slänga in en fråga också, Om du var tvungen att bo på en öde ö i ett år, vad hade du tatt med dig? du fick bara ta med dig 3 saker?



KRAM!♥

#9 - emma

tack du! :)



har egentligen inget att fråga, eftersom ja inte följer din blogg & vet därför inte vad jag vill veta, men för att va snäll ;)



katt/hund

chips/godis

#10 - linn och silvia

jag gjorde ingenting igår kväll.

kul att allt är bra med benet hur gick det ikväll? :)

#11 - Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack så mycket!

Önskar dig en underbar dag! ^^